הודעה זו נשלחה אליך כשרות נלווה מטעם עמותת יוצרים סביבה. העמותה ו/או עובדיה איננה אחראית לקול הקורא ו/או למקום העבודה ו/או לכל נתונים אחרים הקשורים לפרסום. כל המגישה מועמדות, עושה זאת על אחריותה האישית בלבד.

 

ניתן להצטרף גם לקבוצת הוואצאפ של קולות קוראים יוצרים סביבה כאןwww.y4pc.co.il/images/Guides/09-17/how-to-open-new...

 

קול קורא חברת אריאל ירושלים
מיזמי סביבה אמנותיים

קול קורא לקבלת הצעות למיצבים ויזואליים זמניים במרחב הציבורי במרכז העיר ירושלים

קול קורא “סיפורי בדים”.

הגלריה ע”ש עזריאלי במכללה האקדמית הדסה שמחה להזמין יוצרים מתחומי העיצוב, הטקסטיל, הצילום והאמנות להגיש דימויים דיגיטליים אינטרקאטיביים סביב הנושא “סיפורי בדים”. נשמח לקבל יצירות המיועדות למרחב האינטרנטי ועוסקות בעולמות התוכן של תחום הטקסטיל: עיצוב דוגמאות חוזרות, גזרות לתפירה, יצירות המתכתבות עם טכניקות רקמה, סריגה או אריגה, טכניקות צביעת בדים ועוד.

העבודות יוצגו במסגרת תערוכה קבוצתית שעתידה להיפתח בגלריה עזריאלי בתחילת יוני באוצרותה של טלי קיים, אוצרת הבית החדשה של הגלריה. התערוכה תעסוק במתח שבין הבד והבדיה מתוך תפיסת הטקסטיל ככלי הקושר בין תרבויות ודורות באמצעות סיפורים השזורים בו חומרית ועיצובית. התערוכה תתמקד בבד ככלי לכיסוי והסתרה, כפי שמעידה המילה בדיה וכן גם שמו הלועזי: Fabric, שנקשר עם המצאות וכזבים (Fabrications) לצד ייצור ותיעוש (Fabrica).

התערוכה עתידה להתקיים בשני מרחבים מקבילים: בחלל הפיזי של גלריה עזריאלי ברחוב הנביאים 37 בירושלים ובחלל וירטואלי, אתר שילווה את התערוכה ומיועד להוות נדבך והמשך לחווית הצפייה מרחוק. היצירות שיוצגו באתר מתבקשות לשים דגש על צפייה פעילה ולעודד אפשרות ליצור בהשראתה (diy).

להגשה יש למלא את הטופס בקישור הבא:

https://bit.ly/30zbdgM

שאלות ניתן לשלוח לכתובת: [email protected]

מידע נוסף על הגלריה: https://bit.ly/3vpbVLQ

הצעות יתקבלו עד ה- 20.4

אוצרת התערוכה: טלי קיים

*בחירת העבודות שמורה לאוצרת ותעשה על פי שיקול דעתה בלבד.

בברכה,

יהודית גואטה – מנהלת הגלריה

טלי קיים – אוצרת ראשית

קול קורא להגשת יצירות לתערוכה בנושא ‘מטמורפוזה’ לאמנים תושבי נתניה והסביבה

קול קורא לאמנים צעירים

 

קול קורא לצלמי סטילס ו / או וידאו
רוצים להיות חלק ממיזם ישראלי מרגש במיוחד?
“אבנים עם לב אדם” – מיזם ייחודי ומרגש שנוסד בשיא מגיפת הקורונה מתוך מטרה ליצור חיבור בין הציבור הישראלי למשפחות השכולות בארץ ובתפוצות.
במסגרת המיזם מתנדבים יעטרו חלוקי נחל בסמלים של אהבה ותמיכה ויניחו אותם על קברי חללי צה”ל ונפגעי פעולות האיבה.
אז מה אנחנו מחפשים בעצם?
צלמי וידאו ו / או סטילס שיצטרפו אל המתנדבים שלנו בבתי העלמין ברחבי הארץ ויתעדו את הנחת האבנים על הקברים על מנת שיישלחו את המשפחות השכולות שלא יוכלו לעלות לפקוד את קברי יקיריהם ברחבי העולם ובארץ.
לחצו על הלינק, השאירו פרטים ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם:

רישום מתנדבים

קול קורא לתערוכה ‘מהי העיר הלבנה?’ – * שימו לב, המועד האחרון להגשה נדחה ל-7/4/2021 *

״העיר הלבנה״ היא רעיון, מושג, מותג וחלק מהנוף הבנוי של תל אביב. זהו מרחב עירוני שהתפתח בשנות ה־30 וה־40 עם מבנים בסגנון הבינלאומי (הידועים בכינוי באוהאוס), ולימים הפך ללב העיר. הבניינים גילמו את הרצון לממש את החזון הציוני ברוח התנועה המודרנית ולתת מענה לבעיות השעה: דיור עירוני איכותי בר השגה, קידום תרבות וקהילה מקומית, יומיום חסכוני ויעיל, יישום טכנולוגיות מתקדמות, התאמה לאקלים המקומי, גיבוש זהותה של העיר העברית הראשונה ועוד. העיר הלבנה התפתחה למטרופולין תל אביב, עיר ללא הפסקה, עיר עולם, שממשיכה לשמש פלטפורמה לדיון במגוון הנושאים המעסיקים אותנו כיום לאור המציאות המשתנה. יוצרות.ים מכל התחומים מוזמנות.ים להשתתף בקול הקורא לתערוכה, נדבך נוסף בסיפור מתהווה, המציע פרשנות על העיר הלבנה.
התערוכה תוצג בחדר הפרויקטים במשך שלושה חודשים.

אוצרת: אדר’ סברינה צגלה

לפרטים המלאים – קליק לעמוד הקול הקורא באתר שלנו: https://tinyurl.com/2vd5mvmw

 

השארת תגובה

פתח צ'אט
1
היי,
איך נוכל לעזור לך?
Analytics by Conversios
דילוג לתוכן