כנס יוצרות הכנסה 💕לכל יוצרת!

 

שיווק- זה לא חייב להיות מסובך:”למה כל כך יקר?” מצאתי יותר זול אצל המתחרים שלך… אוף! איזה משפטים מעצבנים ומי מאתנו, בתור נשים יוצרות, לא נתקלת בזה שתקום…. את כבר מגיעה לשלב של הצעת מחיר, מתמחרת לגמרי הוגן, רוצה לצאת עם רווח ביד (לגיטימי, לא? בשביל מה עבדנו כל כך קשה?) והלקוח רק מנסה להוריד במחיר ולקבל הנחות ולהשוות ולהוציא לנו את המיץ. האם זה חייב להיות ככה? האם זה באמת עניין של מחיר ואם רק נוריד אותו, נזכה בלקוחות מרוצים והרבה?
אם זה באמת היה עניין של מחיר, איך אפשר להסביר את זה שיש מעצבות, צלמות ומאיירות שמוכשרות בדיוק כמונו וגובות הרבה יותר יקר, ויש להן לקוחות! משלמים! מה הסוד? מה גורם ללקוח להוציא את הארנק ולשלם יקר או לכל הפחות הגון, בלי וויכוחים, בלי להוריד במחיר, בלי השוואות?
ובכן, זו לא נוסחת קסם, אלא ידע שיווקי מדוייק ובדוק. הלקוחות לא משלמים מחיר עבור מוצר או שירות. הם משלמים עבור ערך נתפס. גם אנחנו מוכנות , ולפעמים אפילו רוצות, לשלם כפול שתיים או שלוש על חולצת מותג, כאשר אפשר להשיג את החיקוי בשליש מחיר. אז מה! אנחנו רוצות את המותג. למה? הוא בהכרח יותר טוב? יותר איכותי? ובכן, לפעמים. ולפעמים , כמה מאכזב, לא. אבל אנשים מוכנים לשלם שוב ושוב בשביל הערך הנתפס שהם מרגישים כשהם משלמים על מותג.
כשלקוחות רוכשים מותג, הם אלו שמרגישים שווים. הם אלו שמרגישים שהם הרוויחו בגדול כשהם קנו את המותג. הם אלו שמוכנים לחסוך או לקחת הלוואה כדי לרכוש את המותג הנחשק!
רק תחשבי איך החיים שלך יכלו להראות אחרת אם היית מותג בתחומך. אם אנשים היו מבינים איזה ערך אדיר את נותנת להם , ואיזו זכות זו לרכוש ממך! הם היו רצים לקנות ממך, בלי ויכוחים ובלי השוואות, פשוט כי הם הבינו את הערך של מה שאת עושה- עבורם. כי אנשים באמת משלמים (והרבה) על ערך. לא על הדבר בעצמו, אותו תמיד ניתן למצוא יותר בזול. הם משלמים על איכות, על שירות ועל ערך נתפס. עלינו לוודא שיש לנו את שלושתם.
אז איך מייצרים ערך נתפס, ואיך מעבירים את המסר ללקוחות, ואיך יוצרים מוצר ושירות שהם נחשקים, בכל מחיר? איך משווקים בקלות, מתמחרים מדוייק והופכים שיווק מדבר מסובך למשהו קל וישים עבורך כך שתצאי עם כלים פרקטיים שתוכלי ליישם בעסק שלך באופן מיידי?
על כך ועוד בכנס “יוצרות הכנסה” הקרוב, 18.9.19 בירושלים. לנשים בלבד, כל הפרטים כולל תוכניה וכרטיסים (שאוזלים דרך אגב…) כאן בקישור.
לחיי שיווק חדש, מהנה ומוצלח! נתראה!

השארת תגובה

פתח צ'אט
1
היי,
איך נוכל לעזור לך?
Analytics by Conversios
דילוג לתוכן