בניית אתרים לאמניות, שווה!!

 

 

בס”ד

 7 סיבות למה אומנית צריכה אתר אינטרנט

את אורנה פגשתי באחד ממפגשי הנטוורקינג של “חברות להצלחה”. אורנה מעצבת תכשיטים ויודאיקה מזכוכית צבעונית. היא הביאה למפגש כמה עיצובים מקוריים ויפייפים. היה ברור לי שעבודות מדהימות כאלה פשוט יחטפו, אבל אורנה צננה את התלהבותי. היא ספרה שהבית שלה מלא בכל העיצובים האלו. יש לה ארון גדוש עד להתפקע בתכשיטים ופרטי אומנות שיצרה, ולא, אין הרבה שדופקים לה על הדלת ומבקשים לרכוש ממנה!

כמו אומניות רבות, אורנה טובה בעיצוב ויצירה , אבל ממש חלשה בשיווק, מכירות זה לא בשבילה והתוצאה היא כאמור- רווחים דלים.

היום, בעידן הדיגיטלי , אין סיבה שאורנה לא תצליח להתפרנס בכבוד מהאומנות שלה! תרבות הצריכה השתנתה , העולם הפך לכפר גלובלי, מה שמאפשר למכור לכל העולם ולהישאר בפינה הקטנה שלך. כמעט הכל נעשה בלחיצת כפתור: לחפש מידע , לצפות בתיק עבודות , לקרא המלצות, לרכוש.

השוק מחייב אותנו (וכמובן גם מאפשר לנו) להשתדרג ולהשתמש בכלים טכנולוגיים זולים ונגישים כדי להעצים את הפעילות העסקית שלנו.

הנה 7 סיבות עיקריות למה ממש כדאי לך כאומנית להקים אתר אינטרנט:

 

  • בגלל שהלקוחות מחפשים אותך!

הלקוחות מחפשים מידע עליך. הם מחפשים כל הזמן, גם כשאינך מודעת לכך. החיפוש חייב להותיר רושם חיובי. הנה תמונת מצב: לקוח נחשף לציורים שלך או לחילופין קבל המלצה עליך כציירת מוכשרת. במקביל, הוא קיבל גם המלצות על שתי ציירות נוספות- מתחרות שלך. הדבר הבא שהוא עושה- פשוט מחפש אתכן בגוגל. ההחלטה שלו עם מי לעבוד עשויה בהחלט להתבסס על הנראות שלכן באינטרנט- למי יש אתר ולמי לא וכמובן איך נראה האתר ומה הוא משדר.

  • בגלל שאתר אינטרנט הוא הקטלוג הטוב ביותר!

אין יותר צורך לשלוח קטלוג במיילים, לעצב ולהדפיס קטלוג ולהציג כאשר נפגשים עם לקוח פוטנציאלי. אין צורך להדפיס שוב כאשר את מעצבת מוצרים חדשים. את לא צריכה להסתובב עם אלבומי תמונות במפגשים. הרבה יותר זול ונוח לבנות אתר וכאשר מעצבים מוצרים חדשים פשוט להעלות אותם לאתר. זה לא עולה שקל!  אם הפסקת לייצר מוצר מסויים- את מורידה אותו בקלות מהאתר- כך שהקטלוג נשאר תמיד מעודכן.

קטלוג אינטרנטי נגיש ללקוח הפוטנציאלי מכל מקום- מה יותר נוח מלהפנות את הלקוח לצפות בקטלוג באתר שלך ולקבל מידע נוסף?

  • בגלל שאתר אינטרנט משדר מקצועיות!

איך זה נראה כשאת מחפשת  חברה או ארגון באינטרנט ואת לא מוצאת? את ודאי חושבת לעצמך : “איזה לא רציניים!” “איך יכול להיות שאין להם אתר?”  . הלקוחות , בפרט בתחום האומנות, רוצים לדעת שרכשו באמת ממעצבת מוכרת ולא ממישהי חובבנית. אתר תדמית בהחלט משדר תחושת רציניות , אמינות ומקצועיות . גם ארגונים שאת מעוניינת ליצור איתם קשר (כמו יוצרים סביבה למשל..) ישמחו להתרשם מהמקצועיות שלך ולהכיר אותך באינטרנט.

 

  • בגלל שהאתר תמיד זמין, גם כשאת לא פנויה!

את לא תמיד יכולה לענות ולהיות זמינה ללקוחות שלך בשעות היום והלילה- אבל האתר כן! הלקוח יכול לבחון את הקטלוג, לקרא המלצות ואפילו להזמין באינטרנט או לשלוח פניה. גם כשאת שוטפת כלים וממש עסוקה- האתר זמין בשבילו עם כל המידע החשוב והמעודכן.

 

  • בגלל שאתר אינטרנט משווק במקומך!

כמה קשה לפעמים בשיחת מכירה להציג את הידע והמקצועיות שלך, לא תמיד יש לך את המילים הנכונות בפה. כאשר את מפנה את הלקוח לאתר, הוא קורה “אודות”, רואה את העבודות , מתרשם משיתופי הפעולה או מהלקוחות שלך . את לא צריכה לנסות לשווק את עצמך. האתר עושה את זה בשבילך!

 

  • בגלל שאת יכולה להגיע לקהל שלא חלמת עליו!

לשתף קישור לוקח לא יותר משתי שניות- במייל או בווצאפ. אם לקוח פוטנציאלי התלהב מהעיצוב שלך, הוא יכול לשתף את הקישור עם חברים/ קולגות. את אף פעם לא יודעת לאן המידע יתגלגל ומאיפה יגיע הלקוח הבא שלך!

 

  • בגלל שזו דרך נוחה לשמירת קשר עם הלקוחות שלך!

רוצה לעדכן את שעות הפתיחה, או שעברת לסטודיו מרווח יותר? רוצה לאפשר ללקוחות להירשם לניוזלטר שלך ? באתר את יכולה לעדכן בקלות את הכתובת שהשתנתה (אין צורך להדפיס מחדש…) לעדכן על יריד או אירוע שאת מפיקה. כל אתר מכיל גם טופס יצירת קשר שמאפשר ללקוחות שלך לפנות אליך בטופס ולהשאיר הודעה ולקבל מענה גם בשעות שאת לא זמינה בטלפון.

 

לסיכום:

אתר אינטרנט עם קטלוג עבודות הוא חובה לכל אומנית שבאמת רוצה לשווק את העיצובים שלה (ולא למלא איתם חדר בבית..) .

אני מזמינה אותך לגלות שלהקים אתר אינטרנט זה לא באמת סיפור יקר ומסובך, לא מדובר בעלויות גבוהות אלא בהשקעה סבירה ביותר בפיתוח ובקידום העסק שלך!

כדי לקבל הנחה של 400 ₪ בבניית אתר וורדפרס הכולל גלרייה של תיק עבודות/ קטלוג

התקשרי לאודליה: 052-7612633.

(אל תשכחי לציין שאת חברה ב”יוצרים סביבה”)

לבחירת דוגמא ולצפיה בקטלוג האתרים שלנו בקרי באתר: odesign.co.il

השארת תגובה

פתח צ'אט
1
היי,
איך נוכל לעזור לך?
Analytics by Conversios
דילוג לתוכן