דף הבית יוצרים סביבה › פורומים › פורום אמניות יוצרות › שיווק דיגיטלי- מתאים לי? לא מתאים? איך בדיוק? יקר? מה התהליך? › מענה ל־שיווק דיגיטלי- מתאים לי? לא מתאים? איך בדיוק? יקר? מה התהליך?
תשובה לאילה אלישיב לגבי תחזוקת אתר-
תחזוקה של אתר מחושבת לפי מה צריך לעשות באופן שוטף באתר. יש שני סוגים של אפשרות התקשרות עם ספק- 1. בנק שעות- לפי שעות עבודה. 2- ברטר. מחליטים על הצרכים החודשיים ובהתאם מתמחרים. אני מעודדת לקוחות שאין להם זמן להתפנות לניהול השוטף של האתר שלהם- במידה ויש להם עובדים- להכשיר את העובד לניהול שוטף של האתר. זה ממש לא מסובך.
רותי- תשובה לשאלה שלך- בשתי מילים מדובר ב”קידום אתרים”. כאשר לקוח מחפש לקנות יצירת אומנות, אני ארצה להופיע במקומות הראשונים. מה שעושים זה קודם כל מחקר מילות מפתח- מה הבנאדם מחפש כדי להגיע אלי, ואז מקדמים תא הביטויים האלו.
לגבי השאלה איך ידעו על היצירות שלי- אני חושבת שכאן נכנס חלק מאוד משמעותי של יח”צ. קודם כל שאנשים יכירו אותי…