תני לאמנות לדבר, לימודי אמנות באמן

 

למחפשות לימודי אמנות במיטבם.

“אמן” המרכז לאמנות חזותית לציבור החרדי מזמין אותך ללמוד במרכז ייחודי מסוגו בישראל המציע לנשים מהציבור החרדי לדבר אמנות תוך שהוא מעניק לכישרון המיוחד של כל אחת את האפשרות לפתוח חלון הזדמנויות עשיר ומאתגר לעולם התעסוקה העכשווי.

בימים אלו פותח “אמן” את ההרשמה לשנת הלימודים הבאה בשלושת החטיבות הקיימות:

החטיבה ללימודי תואר – האקדמיה לאמנות ועיצוב “בצלאל פותחת שלוחה חרדית ב”אמן” ללימודי תואר ראשון במחלקה לאמנות פלאסטית ובמחלקה לארכיטקטורה.  “אמן”  נותן לתואר לדבר ומאפשר לנשים לרכוש את התואר היוקרתי והמבוקש .

החטיבה ללימודי תעודה–  “אמן” הוא המקום שלך לרכוש פרנסה בתחומי האמנות, מקום אשר מציע לך מצוינות ומקצועיות כאחד. תוכנית הלימודים בחטיבה ללימודי תעודה גובשה בהתאם לסדר יומה של האישה החרדית המאפשר לשלב לימודים ועבודה ביחד. הלימודים מתפרשים על פני שנתיים , פעמיים בשבוע על מנת להעניק לך  את העומק והמקצועיות המרביים בכל תחום.

בוגרות חמשת המחלקות אשר השתלבו בשוק העבודה כשכירות או כעצמאיות הן חותמת המצוינות של “אמן”

 

החטיבה ללימודים בקהילה – הכוח המניע של בית ספרנו הוא לאפשר לכל אחת לדבר אמנות המאפשרת ביטוי אישי ויצירה חופשית בשונה ממלאכת יד ואומנות. ביחידה ללימודים בקהילה “אמן” מעניק לך את ההזדמנות ללמוד אמנות לשם יצירה והרחבת הדעת תוך הקניית מושגים וכלים שיאפשרו לך להכניס את חוויית האמנות לביתך עם תוצרים מוגמרים. עכשיו גם את יכולה לתת לאמנות לדבר גם אליך ולחוות שעתיים נפלאות של יצירה והנאה.

 

 חדשות טובות!!!

אתר של אמן עלה לאויר בקישור: 

www.oman.org.il

אתר מקסים מלא תוכן ואוירה אמנותית כנסו ותהנו.

אם גם את רואה באמנות מקצוע,

אֹמן מזמין אותך לגלות את הכוח הטמון בידייך  וליצור את עתידך!!

לפרטים ולהרשמה- 02-5302710/33

 

 

השארת תגובה

פתח צ'אט
1
היי,
איך נוכל לעזור לך?
Analytics by Conversios
דילוג לתוכן